tel: 7, 8000, 8144, 8319, 8472
fax: 12 662 8472
Kinga Bohun-Aftyka
e-mail: kinga.bohun-aftyka@ifj.edu.pl
mgr Joanna Brożek
e-mail: joanna.brozek@ifj.edu.pl
Aneta Knapik
e-mail: aneta.knapik@ifj.edu.pl
Zarządzenie Dyrektora IFJ PAN Nr 23/2012: Wprowadzenie Instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz Instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego
Kancelaria Ogólna czynna w godzinach 7:00 - 15:00 (od poniedziałku do piątku)
Do podstawowych czynności Kancelarii Ogólnej należy:
USŁUGI POCZTOWE - Korespondencja przeznaczona do wysyłki pocztą w danym dniu powinna być zakopertowana, zaadresowana i dostarczona do godz. 12:00 celem ewidencji poczty wychodzącej i przygotowania na godzinę 12:30 dla pracownika Poczty Polskiej.
USŁUGI KURIERSKIE - Zamówienie usługi w danym dniu należy zgłosić do Kancelarii Ogólnej/DZI najpóźniej do godziny 12:00 oraz wypełnić druk zapotrzebowania obowiązujący w IFJ PAN (wzór). Przesyłka winna być zapakowana oraz zaadresowana (adres, imię nazwisko osoby kontaktowej, numer telefonu). Zlecenia usługi poprzez infolinię dokonują osoby upoważnione do kontaktu z firmą.
ZAMÓWIENIA PIECZĄTEK SŁUŻBOWYCH: zamówienia na wyrobienie pieczątek należy składać do Działu Zaopatrzenia i Inwentaryzacji (DZI) na druku zapotrzebowania obowiązującym w IFJ PAN (wzór). Zapotrzebowanie winno być podpisane przez dysponenta kosztów oraz zawierać m.in. następujące dane: rodzaj pieczątki; treść pieczątki; określenie liczby pieczątek; źródło finansowania (symbol kosztów).
Instrukcja postępowania z pieczęciami urzędowymi i pieczątkami służbowymi używanymi w IFJ PAN
- Zarządzenie Dyrektora IFJ PAN nr 20/2013.